2010 mest skrämmande reklam

Reklamen finns överallt idag.Man kan inte ens gå på toa utan att matas av diverse företags slogans. Bra reklam får mig att reagera utan rädsla och dålig reklam kan göra mer skada än nytta.Självklart måste företag göra pr för sina produkter som annars ingen skulle bry sig om att köpa.En produkt jag idag aldrig skulle köpa som present är Armanis senaste herrparfym.Mannen i reklamen är elak ,sa barnbarnet.Kan hålla med att hela "filmsnutten"lyser av aggresivitet och ilska.Om det är så männen reagerar av att bära den doften, kan världen klara sig utan den.Det har klagats på Dressman männen men de har t.om lärt sig att sitta ute och kasta snöboll i sina tunna skjortor alltmedan de skrattar och ler så glatt.Nästan proffsigt.Näe ..jag sågar Armani och nominerar den till årets mest skrämmande reklam.Önskar in glädje,skratt och vänlighet i mitt 2011 så guben får en Old Spice i present när han fyller år. 

 




Gott Nytt År 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0