Sista Onsdagen i år

Har städat bort överflödet efter jul och går sakta in i väntan på det nya året.Onsdagen är skvallerdagen så jag läser på skvaller sidor att den o den har skilt sig och vilka som är snyggaste kvinnorna detta år och som vanligt nominerades jag inte till de vackraste, för skribenten vet ju inte hur jag ser ut eller vem jag är och förmodligen skiter den lille/lilla i att nominera gamla tanter.Skulle jag ha velat bli nominerad?Näe..tror inte det.Har alltid trott på att skönhet kommer inifrån och det vilar i betraktarens ögon att avgöra skönhet.Make Up som tar tre timmar är inte annat än fusk och skapar illusionen av bildvackra människor utan skavanker.Inför det nya året avger jag mitt löfte att nästa år låta dessa bildsköna få konkurens av Tantligan,ifall det nu finns några tanter kvar värdiga namnet.


Lånad bild från internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0